Onsdagen 2/5-07

Ringde till Per och hörde om han kan hjälpa mig att måla lilla rummet till helgen och det kunde han. Han ska även med mig på fredag när jag ska köpa färg o tillbehör.

     

Skjutsade pappa från Huddinge till Trångsund på em. Nu skulle han från maskinen till sin bil som var kvar i Trångsund.

   

Var in på Lidl på hemvägen och köpte lite frukt o grönsaker.

    

På kvällen var det APT-möte på jobbet.


Nya chefen presenterades. Jag hade redan träffat henne, i måndags morse.

  

Det ska varslas personal. Men det är ingenting som kommer drabba oss på natten men ändå?.. Det är hemskt!

De ska lägga om grundschemana, och räkna hur många timmar som går åt egentligen. De misstänker att en del får mer timmar än vad de är beviljade för.. och om det är så, så måste ju timmarna räknas upp så att de hamnar på rätt ersättningsnivå. Och det kanske inte är det lättaste direkt.

Hoppas verkligen att det inte ska behövas varslas ngn.

   

Blev sen middag ikväll, åt inte förrän närmare elva.

När jag kom hem från APT-mötet så kokade jag rödbetor, potatis, blomkål och morötter. Åt med ostsås och kassler till. Supergott!!

Men Jennie tyckte att det luktade hemskt av blomkålen*ler*

    


Jag har gått NER 6 kilo sedan 13/3
. Känns jättebra!!!!

    

Kommentarer
Postat av: Bim

Grattis till viktnedgången! :-D

Postat av: finkan

-Bim-- Tack, det känns jättebra. Har massor med kilon att gå ner.. men det är en bra början

2007-05-11 @ 21:15:12
URL: http://finkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback