Söndagen 27/5-07

Var fortfarande vaken när Jennie gick upp för att åka till jobbet.

   

Somnade runt tio o sov till fyra när mamma ringde. Hon hade ringt flera ggr sedan kl 2 och misstänkte att jag sov. Det blir inget morsdags-firande hos ma o pa idag för varken Per eller Maria kunde.

    


Johan ringde o sa grattis på mors dag.

    


Fick morsdags present av Jennie när hon kom hem.

Hon hade köpt mig en likadan tröja som jag fick av henne för några veckor sedan, den här var svart, jättesnygg. Jag fick också en burk med bodybutter från Body-shop. Jag blev jätteglad både för tröjan o krämen. Jag har en liten sådan burk -som nästan är slut, så jag behövde verkligen en ny.

   


Jennie o jag tittade på "Som man bäddar", den var bra. Och så tittade vi på "under toscanas sol", den var också bra.

    

Pratade i telefon med Maria tills kl var ett på natten. Sedan blev det en massa filmer som jag tittade på.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback