Lördagen 7/4-07

      

Jennie försov sig, hon hade glömt att ställa klockan inatt när hon kom hem.

Jag vaknade av att hon pratade i telefon m jobbet. Jag klädde på mig o i med linserna och skjutsade henne. Hon sprang in på jobbet för att hämta nycklar sedan körde jag henne till den första som hon skulle till. Hon kom 45 minuter för sent.

    

Pappa kom o hämtade mig och sedan åkte vi till Södertälje till Johan  o Christine. Johan har problem med bilen. Den laddar inte så det är väl ngt fel med generatorn.

  
 Johan o pappa
I färd med att sätta dit startkablarna


Johan

Den laddar tyvärr inte


 

Det blåste riktigt kallt när vi stod ute medan Johan o pappa höll på med bilen. Efter ett tag så gick Christine o jag in.

Johan o pappa åkte till Biltema i Alby för att köpa nytt kol.

Tyvärr så fungerade det inte ändå, bilen startar men den laddar inte. De meckade bort generatorn, pappa ska lämna in den. Hoppas det går att fixa relativt billigt


Pappa o Johan kollar på bilar på datorn   
Pappa blev nog lite sugen på att skaffa en bärbar *ler*




Fikade o sedan så åkte vi hemåt.

    

Tittade på lite film på kvällen och sedan pratade jag i telefon med Maria till tre på natten. Sedan började en film på trean som jag ville se

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback