Måndagen 2/4-07

Fibromorsan kom över på en kaffe. Vi satt på balkongen i ett par timmar, fick lite färg -grisrosa haha;)

Ska få låna fibromorsans halvkroppssolarium sedan, så pigmenten får lite liv innan Turkiet?

    

Är så sugen på att ställa mig på vågen idag men ska vänta till imorgon, eftersom jag började med vk på en tisdag.

Har ju inte blivit något motionerande alls sedan jag började med vk men de säjer ju 1 kg/vecka i viktnedgång ändå.

Ställde om programmet, så jag har ca 400 kalorier mindre/ dag att äta mot för vad jag hade förra gången jag var med i vk. Vilket passar mig mkt bättre eftersom jag äter relativt bra (nyttigt) i vanliga fall.

Förra gången jag var med så gick jag inte ner någonting på de tre månader som jag var med. Men nu så har jag ju gått ner så den här kalorinivån stämmer bättre.

Det som är svårast är att få upp fettet till rätt %mängd. Får kämpa med det varje dag, genom att äta nötter av olika slag.

Fast Moussakan som jag gjorde häromdagen innehöll mkt fett så de senaste dagarna har fettmängden varit bra*ler*(men min mage mår inte så bra utav det)

  

Vk-pysslande o matlagning på kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback