Torsdagen 5/4-07

  

Träffade Jennie på jobbet i morse. Hon såg pigg ut, fast hon satt o pluggade länge inatt.

     

Hem o tittade på Gilmore girls  och Desperate housewives från i tisdags, men Dh orkade jag inte se klart så det tittade jag klart på när jag vaknade.

Vaknade av att någon ringde hårt på dörren vid tre. Orkade inte gå upp o titta efter vem det var. Tror i alla fall att det bara var en signal. Blev lite för lite sömn, brukar sova ungefär 5 h, men nu blev det bara 4:a.

Kommer säkert vara väldigt trött i morgon bitti. Så det blir nog till att sova imorgon..

När jag blir långledig så brukar jag inte gå o lägga mig på morgonen utan hålla mig vaken för att vända på dygnet.

     

Mötte Jennie i C vid fem, hämtade ut vårat paket från Adlibris.

     

Vi köpte jordgubbar, de första för i år *ler*. De var goda men ganska så hårda.

    

Pysslande med vk?jättesegt som vanligt på kvällen. Synd annars så skulle det vara fort gjort.

     

Gjorde mig i ordning för att åka o jobba för tredje natten i rad. Sedan så är jag långledig igen. Ska jobba med kollegan som varit Thailand drygt sex veckor, hon kom hem igår.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback