Lördagen 6/1-07

Tittade på ”Anne Franks dagbok” som jag spelade in inatt.

   

La in foton i spaces. Väldigt lätt att lägga in foton där. Skaffade spaces i höstas men har inte använt den förrän nu.

   

Rensade bort gamla postorderkataloger.

    

Tittade på ”Varannan vecka”, den var bra.

   

Jennie kom hem från jobb 2 vid 17-tiden.

Då hjälptes vi åt med att bära ut grejer till soprummet. Jag satt med Maria i den nya trådlösa och den fungerade bra dit o även inne i soprummet.

    

Cattis, grannen kom ner o hälsade på en liten sväng. Hon flyttar idag, ut på landet(skärgården).

   

Jennie o jag hjälptes åt att installera det trådlösa nätverket för den bärbara datorn. Så skönt att slippa nätverkssladden liggande runt golvet.

   

Jag tittade på ”The Terminal” med Tom Hanks, den var bra. Jennie hade redan sett den så hon satt i telefon (i sin egen linje*ler*).

   

Har Canal+ film 1,2 o 3 tom mars. Så videon i v-rummet går för fullt på inspelning just nu. Nackdelen är att de kanalerna bara är på digitalboxen.

   

Gick igenom lite inspelade band.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback