Onsdagen 17/1-07

Vaknade av att katterna sprang över o på mig.

Tittade på första avsnittet av Kommissarie Lynley som jag spelade in för flera veckor sedan.

    

Satte på datorn och uppdaterade explorern till explorer 7. Den var smidig o bra.

Satt o skrev med en kompis som bor uppe i norr på MSN.

    

Fick samtal från en kollega, det är lite tjafs på jobbet mellan två kollegor. Irriterande jobbigt.

    

Jag mailade fibromorsan på morgonen, hon ringde upp mig mitt på dan. Informerade henne om situationen på jobbet.

    

Jennie åkte iväg till jobb 1, lovade att hämta henne inatt.

     

La mig o sov någon timme mot kvällen.

Tittade lite på Poirot, men det var så dåligt så jag tittade på Tre solar istället. Den var ingen höjdare direkt men tittade klart på den i allafall.

     

Pratade med Maria i telefon några ggr under dagen o kvällen.

     

Fibromorsan kom förbi o fikade vid elvatiden. Sedan åkte jag o hämta Jennie från jobb 1. Vi satt o prata en stund.

     

Maria ringde, pratade en stund innan hon skulle lägga sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback