Tisdagen 16/1-07

Natten gick jättebra. Synd att vi bara har ett pass tillsammans. Nu är det 5 veckor till nästa pass..

    

Vi satt kvar o prata med samordnaren o chefen på morgonen.

     

Åkte iväg till besiktningen för efterkontroll direkt från jobbet. Bilen gick igenom. Ringde upp pappa på vägen hem.

     

Nu är jag långledig…. Så skönt!!!

     

Somnade vid elva. Sov som en stock till fyra. Vaknade av att jag kände att Jennie står o tittar på mig.

Jennie hade ”försovit” sig så jag skjutsade iväg henne till jobb 1. Annars hade hon inte kommit i tid.

     

Svängde in till Högdalens C på vägen hem.

Var in till Zoo o köpte kattmat(hårdingar). Slutade m kattmatsburkar i helgen. Jag tänkte att de ska få ett bra torrfoder istället. Och så ska de få lite kokt fisk eller ngt annat gott emallanåt.

Köpte inget dietfoder efersom Maya inte är överviktig. Och jag har tänkt att fortsätta låta maten stå framme. För de är vana vid att kunna gå o tugga i sig lite hårdingar när de vill.

Tjejen som jobbade där trodde på, att sakta men säkert så kommer Mysan bli smalare om jag håller mig till fodret som jag köpte.

Det var ett foder för inomhuskatter.

 

Var in på Konsum en sväng också, eller coop som det heter.

     

Satt med Maria i telefon o planera vår Turkiet-resa som mest troligt kommer att bli av i år. Först så pratade vi om att ta en sista minuten nu i vår o Turkiet-resan nästa år.

Får se vad som händer o fötter*ler*

  





Jennie kom hem från jobb 1 och satt en stund o kolla på sidan över hotellet som vi vill bo på.

Jennie gick o la sig men Maria o jag satt o prata länge till.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback