Lästa böcker juli 07

Det blev 15 st böcker lästa i juli.



"Odjuret" av Roslund / Hellström
"Vindens son" av Henning Mankell
"Draktårar" av Dean R Koontz
"Det blod som spillts" av Åsa Larsson
"Under skalbaggens bo"av Mary Willis Walker
"Lär känna psykopaten" av Görel Kristina Näslund
"Manipulering pågår : avslöjande erfarenheter från tidigare sektmedlemmar"
"Östermalmsmorden" av Lars Bill Lundholm
"Danslärarens återkomst" av Henning mankell
"Madame terror" av Jan Guillou
"Caipirinha med döden" av Maria Ernestam
"Ut ur mörkret" av Linda Cain
"Min stora kärlek" av Sarah Dunn
"Svart stjärna" av Maria Küchen
"Min farfar Picasso" av Marina Picasso



Jag tänkte jag skulle välja ut vilken bok jag tyckte bäst om och det blir väldigt svårt. Då flera av de var väldigt bra, fast på olika sätt.
Det får nog bli "Odjuret", tätt följd av "Caipirinha med döden"


Den som jag tyckte sämst om var "Svart stjärna"


Se tidigare inlägg om böckerna

Kommentarer
Postat av: Bim

Jag tycker att det är jättekul att du bloggar så mycket om böcker som du har läst! :-D

Postat av: finkan

--Bim-- Kul att du läser vad jag skriver om böcker jag läst.
Jag läser dina recensioner och får lite boktips och när du skriver om en bok jag läst så är det kul att se vad du tycker om den.
Jag har jobbat i helgen så det har inte blivit mkt läsning då. Har hållit på m samma bok sedan i lördags, är nästan klar med den.
Har suttit mkt vid datorn,tv´n o massor i telefonen...

2007-07-31 @ 23:43:47
URL: http://finkans.blogg.se/
Postat av: Bim

Ja, det är svårt att hinna med allt man vill göra på kvällarna! Jag vill ju alltid läsa OCH sitta med datorn OCH se på filmer! Så det är alltid svårt att välja! ;-) Men jag tycker din blogg är mycket roligare nuförtiden. Eftersom du skriver så mycket om böcker, och lite om filmer, och har fler fotografier. Fortsätt gärna så! ;-)

2007-08-01 @ 09:04:36
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback