Lördagen 2/12-06

Sov länge.

Pratade med Maria i telefon.

Gjorde mig i ordning för att åka till Farsta och shoppa byxor.

Maria var med mig som smakråd. Hon hade skaffat barnvakt till sina frön i några timmar för att kunna följa med mig (Mycket snällt!).

Började med Kappahl, har en kupong med 30% rabatt där.

Hittade massor med byxor att ta med in i provhytten. 16 par, varav det var två som var riktigt bra. Valde ett par svarta som glittrade lite…ett par festbyxor. Jättesnygga.

 

Var in på bla. Åhlen´s , H&M och Claes Ohlson. Köpte lite småsaker

 

På väg till parkeringen så kom jag på att jag har med mig en bonuskupong på Stadium. Gick in där o hittade ett par mjukisbyxor, bruna med oranga revärer. Behövde bara betala 53:- för de.

   

Maria var in på Lidl på vägen hem.

Plockade upp Ronja hos sin pappa och sen till Maria där hon sprang in o hämtade min julskinka som hon köpte åt mig i torsdags när det var lilla julafton på Vivo, och lite annat som hon skulle ha med sig.

Släppte av Maria o Ronja hos Katarina där Tindra redan varit i flera timmar.

    

Hem o provade kläderna som jag ska ha på mig nästa fredag när jag ska ut med Arbetsplatsombuden i Bromma, är riktigt nöjd.

     

Ringde till mamma, pratade några ord bara, pappa hade precis varit o hämta pizza åt de, så de skulle precis till att äta. Mamma är fortfarande dålig.

      

Ringde Johan, han kommer förbi imorgon. Han satte på MSN, så vi skrev på den en stund efter vi lagt på luren

     

Mamma ringde upp efter att de ätit. Pratade både med ma o pa. Mamma tyckte att det var så kul att jag kunde skriva med Johan o få svar på en gång. Hon kan ingenting om datorer*ler*

 

Tindra ringde(Maria slog numret), hon ville berätta att mamma klippt luggen o håret med två saxar på henne. Gullgumma.

   

Tittade på film.

    

Pratade med Maria i telefon o sedan gick jag o la mig o läste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback