Torsdagen 14/12-06

Tittade på en film sedan kom Jennie upp. Hon åkte iväg på en arbetsintervju som hon hade kl tio.

    

Somnade om en stund…på fm.

    

Tittade på en ny film när Jennie kom hem.

     

Jennie provade kläderna som hon köpt som jag hämtade hos Maria igår, till mig var det 2 st  tunna polotröjor. Allt var bra o passade perfekt.

     

Jennie o jag var till soprummet sedan åkte vi till Lidl o handlade. Efter det så skjutsade jag Jennie till jobbet.

     

Pratade med pappa, betalade några räkningar som har ”fel” förfallodatum enligt pappa.

Pratade bilar och bildelar idag igen.

 Johan behöver nytt avgasrör, det låter illa om Audin. Satt o kollade på Internet efter vad ett sånt kostar. Men pappa tyckte jag skulle ringa Niko –bilmecken, för att kolla om han kanske kan laga det på ngt sätt.

    

Fibromorsan ska jobba extra inatt så hon var här o drack en kopp te innan hon åkte till jobbet.

    

Pratade med Maria i telefon.

    

Kommentarer
Postat av: Syster

Vilken tur att allt passade ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback