Fredagen 20/10-06

Var med Johan på Gillinge. Det gick jättebra. Han tyckte det var kul. Han fick köra en Audi A3 diesel.

Jag hade med mig en bok och så pratade jag en hel del i telefon för att få tiden att gå.

Min bil krånglar, ngt fel på kopplingen men vi tog oss både dit o hem som tur var.


När jag var på parkeringen hemma så ringde Jennie, hon missade precis t-banan, så jag åkte mot C och plockade upp henne, skjutsade henne till Myrängen. Hon ska sova borta inatt o jobba imorgon.

Ska jobba hela helgen, sedan ledig må + ti.


Bestämde mig för att åka kommunalt till jobbet. Lånade min syrras busskort.

Det gick bra, såg min första kontrollant på t-banan hem på morgonen *ler*.  Att de är ute så tidigt på en lördagsmorgon tyckte jag var konstigt. Tur jag hade busskort.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback