Måndagen 16/10-06

Jennie hade åkt när jag vaknade, hon skulle in till stan med Anna.

 

Plockade o donade lite. Ställde allt som ska till soprummet i hallen.

 

Pratade med Johan i fånen, allt var bra.

 

Maria, Ronja o Tindra kom över på em. Var här ett tag.  De är så goa mina småtjejer*ler*

 

En jobbarkompis till mig ringde, fick prata med hennes man om min andra dator, han var säker på att det var grafikkortet. Om jag tar reda på vad jag har för grafikkort så kan jag få låna ett av honom för att se om det är det som är felet innan jag slänger ut pengar på ett nytt.

Mkt snällt, ska kolla upp det.

 

Ringde en gammal kompis, har inte hört av henne på länge o de senaste ggr så var det jag som hörde av mig till henne. Hon har inte ens varit på MSN. Men allt var bra som tur var.

 

Ringde till mamma o sedan till brorsans tjej, allt var ok där.

 

Tittade på Cityakuten, det var nog sista avsnittet jag kommer titta på. Det har ju successivt blivit sämre de senaste säsongerna.

 

The 4400 som gick i förra veckan var det sista av det som jag kommer titta på.

Men måste spela in reprisen inatt till Jennie, samma sak med Lost.

Lost slutade jag titta på efter bara några avsnitt förra säsongen.

 

Satt o skrev bloggar, har inte skrivit sedan i torsdags.

 

Pratade med syrran.

 

Tittade på Prison Break som jag spelade in tidigare ikväll, Jennie var inte hemma på kvällen så hon ska se det sedan.

 

Jennie kom runt tolv.

            

Kommentarer
Postat av: Bim

Kul att du har uppdaterat! ;-)

Postat av: finkan

--bim-- ja, men det kom många dagar på en gång *ler*

2006-10-18 @ 00:46:40
URL: http://finkans.blogg.se/
Postat av: Syster

Cityakuten är hur bra som helst ju ....

2006-10-20 @ 09:18:42
URL: http://qulamaria.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback