Lästa böcker i augusti 07

Det blev 16 böcker lästa i augusti.




"Den mörka floden" av Åke Smedberg
"Ålkistan" av Jan Ekström
"De som dör först" av Alexandra Marinina
"Täcknamn Odessa" av Frederick Forsyth
"Den heta stenen" av Donald E. Westlake
"Barnslig enkelt" av Donald E. Westlake
"Annars dör man" av Ulf Durling
"Mig äger ingen" av Åsa Linderborg
"Mias systrar" av Maria Eriksson och Kerstin Weigl
"Carambole" av Håkan Nesser
"En yxa i nacken" av Hans Alfredson
"Hatet" av Anders Nyqvist
"Smärtans barn" av Waris Dirie
"Svinalängorna" av Susanna Alakoski
"Spenser privatdetektiv - Bankrånarna" av Robert B.Parker
"När jag fyller 30 ska jag vara smal" Av Jenny Dahlberg



Tänkte ta ut den som var bäst och det var
"Hatet" av Anders Nyqvist. De flesta böcker jag läst i aug var ungefär lika bra allihopa fast på olika sätt.
Boken som jag tyckte var sämst var "Annars dör man" av Ulf Durling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback