Måndagen 29/1-07

Hade fruktansvärd huvudvärk, låg halva dagen. Tog Alvedon , det lindrades lite.

La mig i ett bad.

Cattis kom över en stund och hälsa på. Allt var bara bra med henne o hon trivs jättebra ute på skärgårdsön dit hon har flyttat tillfälligt.

   

Satt i telefon med Maria tills Karin kom över på en fika. Sedan ska Karin o jag iväg.

Det är APT-möte på jobbet ikväll. Det börjar 19.00 och förhoppningsvis så håller det inte på så länge.

Hoppas att det inte blir en massa tjafs på mötet. Vi har arbetskollegor som inte kommer överens, som egentligen inte ens vill se varandra. Vi ska få beteendevetare som vi ska få prata med, de ska börja med de två kollegorna som inte kommer överens först.

  

Mötet gick bra, lugnt o sansat…det höll på till 20,30 Stod utanför o pratade lite innan vi åkte hemåt, fibromorsan o jag, så vi var hemma till strax efter nio.

   

Satt i telefon m pappa, dags för räkningar igen.

 

Pratade med Maria o tittade på film innan jag la mig.

 


Tindra o Maria hösten 06  

Fel datum på kortet, det ska var den 14/11-06    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback