En liten lista. 5/7-07

En liten lista.Har blivit utmanad av Bim att göra en lista.    

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att jag fick tag på allt jag tänkte köpa när jag var på IKEA.   


Vad gjorde du kl 08 imorse?
Då hade jag precis vaknat, låg kvar i sängen och drog mig som jag alltid gör.   


Vad gjorde du för 15 min sedan?
Då satt jag på balkongen, tog en cigg och satt och läste.    


Det sista du sa högt?
Sov gott. Till min syster i  telefon igår kväll.  


Det senaste någon sa till dig:
Puss puss, vi hörs imorgon. Min syster till mig innan vi la telefonen igår kväll.   


 
Vad har du druckit idag?Islatte.    

Vad var det senaste du åt?
Japan mix och cashewnötter innan jag la mig inatt.    


Vad var det senaste du köpte?
Gardinstång, påslakan, krokar, ett sommartäcke, ljus, mm. på IKEA igår   


Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun säkerhetsdörr.  

Vad är det för väder hos dig nu?
Molnigt  


Godaste glassmaken?
Svår fråga, äter väldigt sällan glass, men det får nog bli Nogger.  


Tror du på kärlek vid första ögonkastet?Hmm, ja det finns ju det som är med om det.   


Sover du tungt?
Ja.  



Drömmer du mardrömmar?
Väldigt sällan.   


Trivs du med ditt jobb?
Ja, men tror att jag skulle trivas bra med att inte jobba*ler*. Älskar att vara ledig   



Favoritklädsel?
Har inga speciella favoritkläder. Men jeans är ju skönt att ha på sig.   


Favoritlåt just nu?
Har ingen speciell låt just nu.  


Vad ser du om du tittar till höger?
Batteriladdaren och min externa hårddisk 



Vad gör dig glad just nu?
Att jag är ledig idag. 



Vad ska du göra härnäst?
Hoppa in i duschen och sedan åka till Länna o gå på Bauhaus och Jysk bla.  


Höger eller vänsterhänt?
Höger. 


Humör just nu?
Väldigt bra.  


Favoritgodis?
Sura nappar, lösgodis..  


Kläder just nu?
Morgonrock 


Sommarplaner?
Inga speciella, bara njuta när jag är ledig 


Hur många kuddar sover du med?
Två stora och fyra vanliga kuddar  


Spelar du något instrument?Nej  


Morgon eller nattmänniska?
Nattmänniska    


Vad är viktigast för dig?
Mina barn 


Är du kittlig?
Väldigt lite.  


Snarkar du?
Nej, snusar lätt *ler* men pratar i sömnen ibland.   


Stjärntecken?
Skorpion 
 

Äckligaste insekten?Har faktiskt två som jag inte kan välja emellan, tvestjärt och silverfisk?  



Stökigt eller välstädat?
Välstädat  



Längtar du mest efter just nu?

Att helgen + måndagen ska gå fort för då jobbar jag och sedan har jag semester i 17 dgr.








Jag utmanar Qulan min syster att göra listan.


Kommentarer
Postat av: Bim

Kul att du gjorde den! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback