Måndagen 30/7-07 - Tisdagen 31/7-07

 

Måndag.

 

Träffade Jennie på jobbet idag igen. Hem , sov som en stock.

 

Gick igenom lite band och pratade en massa i telefonen på kvällen.

 

Jennie var hos en kompis i Skogås, hämtade upp henne i Älvsjö vid halv tolv, så hon slapp vänta på bussen
hemåt..

  

 image209 




Tisdag.

 

Var med Maria till Kungens kurva. Jag köpte mig ett par Ecco-sandaler  för 595:-, nersänkt i pris från 795:-  

 

Sedan in en sväng på Willys och handlade lite grann.

 

Avslutade shoppingturen med att gå in på IKEA, som var det egentliga målet med att åka till kk..

Jag köpte 2 lackhyllor (svarta) som jag ska ha i hobbyrummet. Sedan så köpte jag en matta till v-rummet, den heter Hellum och det står att den är mörkröd men jag tycker den går åt det vinröda hållet. Jag har tänkt köpa den i ett år (minst) och nu så blev det av. Blev lite orolig häromdagen att den kommer att försvinna men fick nya IKEA-katalogen på fm  idag och den fanns fortfarande med men jag ville köpa den nu ändå.

Köpte lite småsaker också.

  

Så många ggr som jag sagt att den köper jag nästa gång och då har vad det nu kan ha varit tagit slut och jag har ångrat mig ordentligt,  att jag inte köpte vad det nu var på en gång.

Så det senaste året så lever jag efter; Är det så att jag hittar något jag absolut vill ha och har pengar till det så köper jag*ler*

   

Sandalerna satte jag på mig direkt i affären och gick omkring med de hela em och de var jättesköna.. Mkt bra impulsköp.

Bestämde mig för i vintras att sluta köpa en massa skor som jag ändå inte använder men köpte ändå 3 par på skopunkten i våras varav ena paret gick sönder efter att bara ha blivit använda 3 ggr, så de lämnade jag tbx. Och de andra 2 har jag knappt använt.

Men i vanliga fall så hade jag nog hunnit köpa en hel hög till m skor.. så jag har klarat det ganska bra tycker jag.

Ett par riktigt sköna sandaler var jag i behov av men har ju som sagt var massor av skor som bara står.

   

Flyttade in den gamla mattan i hobbyrummet och la på den nya i v-rummet. Blev jättefint är supernöjd.

   

Massa telefonprat och så Gilmore Girls på tv såklart. Spelade in det till Jennie och Morden i Midsomer till mig själv som gick samtidigt som Gilmore Girls.

   

Jag var ledig må och tis natt.

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback