Lördagen 24/3-07

Naturligtvis så sket det sig helt med vk.

Jobbarkompisen hade gjort injera med lamm som hon tagit med till jobbet?. Tog lite grann, men det var inte det lättaste att beräkna kalorierna i det inte?.hmm

Jag bokförde det på frukost o jag var ju mätt när jag kom hem o behövde inte äta frukost.

   

Jag brukar äta frukost när jag kommer hem på morgonen o det räknar jag in som ny dag. Blir så galet om jag ska äta frukost när jag vaknar på em?. O det känns bäst för mig att ha frukosten på morgonen o lunchen på dagen/em osv.

När jag är ledig så äter jag frukost när jag vaknar o när jag jobbar innan jag lägger mig.

   

Jag




Jag  




Inatt så ska vi dra fram klockan en timme, det betyder att vi ska hinna med alla vårdtagare på en timme mindre. Haha, lika kul varje gång?..

Har varit med om det några ggr vid det här laget. Det som drabbas är ju inte vt(vårdtagarna) i första hand utan det är vi - som får mindre eller ibland nästan obefintliga pauser.

Vi försöker att inte stressa men  men , lättare sagt än gjort ibland ifall vi har mkt att göra.

     

Förkylningen är nästan bra nu, den har hållit i sig i två veckor nu. Urjobbigt!

     

Jag ska lägga mig i ett bad innan jobbet (som vanligt).

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback