Måndagen 19/3-07 - Tisdagen 20/3-07

Tisdag  

Vaknade med huvudvärk. Tog Alvedon o la mig en stund till. La mig i ett bad en stund, då kom Jennie upp. Hon gick upp tidigt idag för att vara ledig, hon är ledig fyra dgr fom idag. Klockan var bara sju då. 

Idag blev det t-bana till kursen. Vi får ersättning för buss/t-bana om vi inte har sl-kort.

Pratade m Maria på väg till t-banan. Tindra är fortfarande magsjuk. Stackarn!!

 

Sedan gjorde jag ngt mkt klantigt och konstigt, jag hoppade av i Slussen och gick över till andra spåret. Upptäcker strax efter att tåget som kommer går mot Norsborg?..   HMM!!!

Tillbaks till andra spåret, tog t-banan norrut igen...

HAHA! Jag skulle ju ta blå linje och hoppa av i Stadshagen.

Alltså byta mellan T-centralen och Fridhemsplan.

Skumt, fattar ingenting.. alltså jag visste ju hur jag skulle åka o vart jag skulle byta och så, men MÅSTE varit i en annan värld eller nåt?

     

Kursen var bra idag med. Mådde lite bättre idag, så idag följde jag med o åt lunch. Åt fisk, m potatis o grönsaker. Helt ok, tror jag. Har inte fått tbx smak eller luktsinnet ännu.

  

De bjuder på frukostfralla, lunch o em fika. Och det fanns även en massa frukt om man som jag inte ville ha fikabröd. Och så finns det en kaffemaskin med många olika sorter att välja på. Dessutom har den vatten i olika former tex, kolsyrat vatten..   *ler*

    

Lugnt o skönt på kvällen med tv-tittande o telefonpratande

            






Måndag
    

Jaha, så var det upp tidigt i morse igen. Tog bilen till stan, bara tanken på att åka kommunalt tog emot. Fast det kostade ju lite i p-avgift, förstås, men det var det värt.

Kursen var bra, den handlade om Lagar o Avtal. Vi hade grupparbeten o diskussioner.

Kände mig inte riktigt frisk ifrån förkylningen ännu - trött o seg- men det var jag inte ensam om idag.. Mkt hostande på många.

Följde inte med o åt, tog en macka o en banan bara.

     

Tittade på två avsnitt av Lace II med Jennie, sedan så var det dags för ?Prison break?

     

Tindra ringde o berättade att hon är sjuk o har kräkts.. min lilla gummelutta, stackarn? vad jobbigt att kräkas för henne..

Absolut det värsta jag vet.

Pratade en liten stund med henne innan Maria tog över telefonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback