Ålandstripp sep 07

Arbetskamraten bokade resa till oss på måndagen.


Eftersom jag jobbade på måndagen istället för på onsdagen så blev jag ledig tis+ons så det passade perfekt att åka till Åland på tisdagen.


Träffade arbetskompisen på Gröna jägaren innan vi stack till båten.


Var lite halvtrött eftersom jag ställde klockan för att komma upp, då jag jobbade på måndag natt


image288


Vi åt en trerätters middag och delade på en flaska rött vin, drack två apperitifes (Golden state martini on the rocks) och en citronlikör (Lemoncillo).


image286



image287



image289

Hiskeligt dyr konjak 18400kr..(köpte inte*ler')



image290





Sedan så blev det en massa drinkar såklart resten av kvällen/natten.



image291



image292



image293




På hemresan så hade vi lunchbuffe, åt mest löjrom med tillbehör och så en massa räkor såklart. Sex glas juice fick jag i mig men inget alkoholhaltigt.


Gick förbi Maria på hemvägen och fick skjuts hem*asg* en väldigt kort sträcka men väldigt jobbig hade superont i händerna av packningen. Hade en dragväska i ena handen och en full kasse i andra.
Dessutom så gick vi från båten till slussen annars hade jag nog inte fått så ont.


Intog soffläge resten av kvällen...


Kommentarer
Postat av: Bim

Jättefina bilder !!! :-D

Postat av: finkan

--Bim-- Tack! Det är kul m bilder...

2007-09-12 @ 18:18:10
URL: http://finkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback