Fredagen 22/12-06 - lördagen 23/12-06

  

PÅ fredagen var vi iväg o shoppade, jag , Jennie o och Maria. Lyckades få tag i den sista julklappen.

  

Jobbade inatt o sov inget på hela dagen. Jag var helt slut sedan på kvällen. Fixade o donade lite hemma.

Arne o Lena kom hit med Linnea för att hämta upp hennes packning. Vad de här veckorna sedan Linnea kom hit gick fort. Vi har mest gått om varandra när hon har varit hemma så har Jennie o jag jobbat. Så vi träffades inte så mkt. Hon är en jättesnäll o gullig tjej.

Somnade relativt tidigt - runt tolv.

          







På lördagen hade jag hemsk huvudvärk, låg mest hela dagen.

Jennie var iväg o jobbade dag på nya jobbet. Hon tyckte att det var jätteroligt. Kul!

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback