Måndagen 18/12-06

Jennie gick upp tidigt imorse för att åka på introduktion på ett jobb hon sökt o fick. Efter det så skulle hon åka direkt till sitt vanliga jobb.

    

Låg o titta på film o serier som jag spelat in hela dagen.

    

Syrran provade att ringa till mig några ggr, och det gick inget bra. Nu har Telia blivit avstängt. Och mitt nr har inte blivit porterat ännu. Men jag har ju Comhemnumret.

Har fortfarande inte fått sladden ifrån Comhem så jag flyttade över sladden som Jennie har till min telefon, så hon blir utan telefon ett tag.

Provade den nya trådlösa och ringde Maria, den fungerar jättebra.

    

Linnea kom hit efter att ha varit hos killen i helgen. Vi satt o titta på lite kort.

    

Maria kom till mig på parkeringen när jag höll på att skrapa av bilen, hon följde med o hämtade upp Jennie från jobbet.

Trodde Jennie skulle vara jättetrött efter att ha jobbat hela dagen + kvällen men det var hon inte. Men hon la sig nästan på en gång hon kom hem.




Tindra o Ronja   



Tindra 3 år 

Kommentarer
Postat av: Syster

Åhh vilka söta kort !!!

Postat av: finkan

Ja, det är ju på dina gullvippor.

2007-01-23 @ 21:53:15
URL: http://finkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback