Onsdagen 6/12-06

Var dödstrött när vi slutade jobba i morse.

En av kollegorna ringde mig precis när jag slutade för att diskutera mötet o vad som blev sagt eller inte.

Vi kan väl säja som så att vi har olika åsikter hon o jag..

     

Ringde husläkaren o berättade om min hosta jag haft o att min systerdotter har haft kikhosta nu under hösten. Kikhosta är en anmälningspliktig sjukdom. Fick tid på fredag..

    

Avbokade tandis, fick ny tid i januari.

    

Pratade mkt i telefon under dagen o kvällen. Pratat med alla kollegor idag….

    

Fibromorsan kom förbi o fikade en sväng innan hon skulle iväg o jobba inatt.

     

Jennie jobbat ikväll.

Vi tittade på Prison Break som jag spelat in i måndags. Fortfarande mkt bra serie.

 

Tittade på en film på Hallmark innan jag la mig.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback