Söndagen 24/12-06 Julafton

Jennie åkte iväg tidigt för att jobba dag på nya jobbet.

Jag dammsög o satte upp granen. Vi ska inte pynta en massa i år, vi tycker att det räcker med att sätta upp granen.

Tonade håret, hasselnötsbrun.

Gjorde mig i ordning och släpade ner julklapparna till bilen.

Lämnade av bilkuddarna hos Maria för pappa skulle hämta upp de. Pappa stod redan utanför Maria o väntade.

Själv så åkte jag o hämta Jennie i Alvik när hon slutade 

Sedan så åkte vi till ma o pa för att fira jul där.

Per o Nancy kom samtidigt som oss till parkeringen utanför ma o pa. Per hade inte sett min bil. Han skrattade åt mina rosa grejer i bilen*ler*

Johan o Christine kom lite senare för de hade varit hemma hos Christines pappa först.

God mat, och massor av julklappar. Mkt trevlig jul. Kom hem vid halv två på natten.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback