Söndagen 3/12-06

Vaknade halv åtta.

 Satt o kolla mail och skickade vidare en hel del på morgonkvisten.

   

Johan kom på fm, sedan stod vi på baksidan och han bytte till vinterdäck på sin bil. Han städade ur bilen också. Saker som låg i bakluckan bla badmintonrack la vi in i mitt källarförråd.

 Hans sommardäck ska förvaras i mitt förråd ett tag, tills de har fått nycklar till deras förråd. Det har strulat till sig med det.

 

Åkte till OKQ8 och lufta däcken.

Sedan åkte Johan o jag till Micro i Kungens Kurva. Johan köpte älgdekaler o Svenskaflaggan- dekaler som han satte på sin bil.

Jag köpte en skorpion som jag satte bak på min bil. Jag köpte även rosa tärningar o ett rosa bältesskydd. Johan tycker min bil ser ut som en fjortisbil *ler*

  

Var in på Jula, för att köpa reservlampor till stakarna i v-rummet som jag köpte förra året.

Köpte lampor på ClasOhlson igår men de var för svaga, lös knappt. Så de ska lämnas tillbaks.

Johan vände o kom tillbaks o in på Jula för det fanns vita tärningar till hans bil. Han har redan ett par men de är inte så fina längre så jag lovade honom att köpa nya, vilket jag gjorde.

  

Hittade fina svarta stakar för 49:- st  som jag köpte och ska använda istället för mässingsstjärnorna som jag haft i stort sett sedan jag flyttade hemifrån.

Köpte 3 st stakar(+ reservlampor till). En stake till mitt sovrum, en ska stå i Jennies rum och en till lilla rummet. (Om jag kan förstå mig på det här med att lägga in foton så får ni se de.)

  

Johan åkte åt sitt håll, han skulle träffa en gammal klasskompis som bor i Nykvarn sedan ngt år. Kul!

 Jag åkte hem o fixade med alla stakar, så nu lyser de så fint112354-4 

Jennie´s rum

112354-5 


Lilla rummet

112354-6

Mitt sovrum

112354-3

Vardagsrummet





Var o träffa pappa i trollbäcken, tankade bilen o var med honom till Tyresö C. In o handlade på Coop.

Mamma mår fortfarande inte bra så hon orkade inte följa med o handla.

   

Pratade med fibromorsan en stund.

    

Hem o satt vid datorn större delen av kvällen läste bloggar o lite annat.

Kollade lite på film också, som jag hade inspelat.

    

Pratade en stund med syrran hon har också varit i Kungens Kurva idag. Hon var på IKEA på em.

    

Åkte o hämtade Jennie från jobbet. Har inte sett henne sedan i fredags, hon har sovit hos Josephine i helgen.

    

Pratade en gång till med fibromorsan. Maria ringde o sa gonatt under samtalet.

 

Kommentarer
Postat av: Bim

Jättefina ljusstakar! Och jätteroligt att du lägger in bilder! :-)

Postat av: finkan

--bim-- jag glömde ta kort på köksfönstret*ler* Det kommer senare..

2006-12-04 @ 20:50:41
URL: http://finkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback