Tisdagen 19/12-06

Jennie åkte iväg på introduktion idag med. Och sedan ska hon iväg till sitt vanliga jobb ikväll.

     

Ringde bilhandlaren för att höra om de fått in krans… som måste bytas på min bil men den var det tydligen svårt att få tag på. Skulle höra av mig i slutet på veckan.

      

Åkte till Niko – bilmecken. Johan o jag skulle träffas där för att Niko skulle fixa avgasröret på Audin. Det låter tydligen hemskt om bilen. Om inte Niko kan lappa ihop det så får Johan lov att köpa nytt avgasrör eller den del som behöver bytas ut.

Satt där en stund o snacka skit o drack kaffe medan jag väntade på Johan.

Niko fixade avgasröret, det var en packning som var borta eftersom bultarna som höll fast den som gått av. Det har mest troligt varit på gång i flera år.

Så här tyst har den aldrig låtit*ler*

Mycket bra kvalitet på avgasröret på Audin, jag har haft den i ca 5 år och innan dess så hade pappa den. Han köpte den 98-99, har jag för mig.

Och det har inte blivit bytt under den tiden.

En del bilar som man haft har man fått byta ut hela eller delar var o vartannat år.

    

Var in på tobak o jour-livs o hämtade paket.

      

La mig i ett bad.

Pratade en massa i telefon o satt o skrev på MSN.

    

Gjorde mig i ordning för att åka till jobbet.

Jobbar tis-tor sedan så är jag långledig… Skönt att vara ledig över julen. Har aldrig jobbat en julafton någonsin. När jag haft julafton på schemat så har jag tagit semester.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback