Tisdagen 5/12-06

Sov länge, gjorde mig iordning.

 

Åkte till Åkeshov för att gå på djupvattengympa med Helen.

Det var jättekul…som vanligt.

Sedan beundrade Helen o jag varandras bilar en kort stund(Helen har också ny bil) innan jag var tvungen att skynda till Traneberg för ett nattmöte bara för personalen (utan chefer).

 

Och typiskt nog så fanns det ingen p-plats så jag fick åka runt en stund, hittade en plats allra längst ner på Tranebergsvägen, så jag fick en bra bit att gå för att komma till jobbet. Så jag kom ca 15 min för sent. Men jag var i gott sällskap för ena kollegan stod o väntade på mig medan jag åkte runt för att hitta plats.

Blev inte ett så lyckat möte då vi har lite svårt att komma överens just nu. Konflikter o tjafs är inte kul.

 

Sedan så jobbade jag….


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback