Torsdagen 28/12-06

Var iväg till Huddinge Centrum.  Maria, Ronja o Tindra följde med.Skulle iväg till banken och hämta ny personlig kod. Ca 1 h väntan. Hualigen.

Maria utförde lite ärenden också.

Sedan gick vi till McDonalds o åt. Smarrigt!

In på Hemtex för att köpa morgonrocken som jag vill ha. Den var nedsatt från 299 till 199:- Men badrocken som jag också ville ha var nedsatt med 50%, ordinarie pris är 599:- … så det blev så att jag köpte bägge*ler*.

Tjejen på Comhem ringde när jag var i Huddinge. Hon ska ringa upp senare ikväll. Hon sa sig ha svaret på vad mitt problem är.

 

 

     

Tjejen från Comhem ringde och nu fungerar mitt Internet som det ska.

Mitt abonnemang har hängt i luften sedan i november då min bindningstid tog slut. Har även haft lite problem med att ingen har hört mig knappt i telefon.

Comhem-tjejen tvivlar på att jag kommer få tbx mitt telianr. Och jag är också lite fundersam, men vi får väl se. Killen som jag pratade med i förra veckan sa att jag kommer att få det tbx senast den 11:e januari.

Hmm, vi får väl se.

      

Barnens farmor ringde, deras faster fick tvillingar – en pojke o ficka, den 19:e. Allt hade gått bra. Skönt!

      

Satt i telefon med ma o pa, de kommer förbi en sväng imorgon för att lämna bogserlina o startkablar till mig.

      

Hade fibromorsan på fika sent på kvällen innan jag åkte o hämta Jennie från jobb nr1. Hon hade även jobbat på jobb nr 2 på dagen. Så hon var väldigt trött. Hon somnade runt ett.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback