Fredagen 24/11-06

Jag började dagen med ett långt skönt bad.

   

Jennie åkte till Farsta för att träffa en kompis.

   

Blev en massa telefonpratande på dagen*ler*

    

PÅ em. kom min kusin m fru o äldsta dottern hit m packning. Dottern ska vara hos oss i några veckor då hon ska praktisera i Stockholm. Hon kommer hit på söndag igen.

    

 Jennie o jag gjorde sällskap ner till tvättstugan 19,00. Sedan gick vi en sväng till C. Hem och så kom Mia över o hjälpte till att borra upp en ljusprydnad som jag fick av henne i födelsedagspresent.

Tillbaks ner till tvättstugan och hämtade upp tvätten, den fick torka hemma.

    

Satt o umgicks o prata med Jennie hela kvällen o halva natten. Med några avbrott för telefonprat för oss bägge.

    

Började titta på ”Once upon a time in Mexico”, men vi var för trötta för att orka se klart den..

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback