Lördagen 18/11 40-årsfest - söndagen 19/11-06

Skjutsade ut Ronja o Tindra till ma o pa. De ska sova över där.

  

In på Lidl o kompletterinsgshandlade lite. Åkte till Handens C o var in på bolaget o köpte en Galliano, har tänkt göra Hot shots.

  

Var in på bokhandeln i Handen o köpte en kartbok till Johan som han ska få i ”klarakörkortetpresent” + ”ett grattis till körkortet” kort.

  

Hem och fixade sallad, bål, o plockade fram en massa saker tex stolar, tallrikar o glas.

   

In i duschen, satte Maria o Jennie på att garnera smörgåstårtan.

   

Sedan så var det fest….. från 18 till strax före fyra på natten. De flesta som skulle komma kom. God smörgåstårta, dans o dryck halva natten.

Det var en helt ok fest. Jag fick en massa ljus o badgrejer.

  

Johan fick låna Cattis bil, så han hämtade Christine på jobbet vid 22 och skjutsade hem folk till Kallhäll. Han skjutsade även Christine till jobbet på morgonen, sedan så var han helt slut efter att ha kört bil halva natten. Johan o Christine sov hos Maria på natten o när Johan hade skjutsat Christine på morgonen gick han hem till Maria igen o la sig. Han hann inte sova speciellt många timmar på natten.

   

På söndagen så låg jag mest hela dagen. Var inte speciellt bakis men helt slut ändå.

  

Min telefon hade stängt av sig och jag lyckades spärra pinkoden genom att slå in fel kod 3 ggr. Klantigt!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback