Lördagen 4/11-06

Tittade på The Commander när jag kom hem. Började titta på Hulk men den var inte så bra, ska titta klart på den senare. Läste lite i en bok som jag började på härom månaden. Kom bara ihåg lite grann så jag läste om det jag läst förut och då hade jag kommit till sidan 95…hmm

Den heter Glasborgen av Jeanette Walls. Har för mig att den är verklighetsbaserad.

  

Jennie åkte iväg till jobbet innan jag hade hunnit somna.

  

Tittade lite på Hulk igen när jag vaknade tills pappa ringde på em, däcken hade kommit men vi ska byta de själva, för de på däckfirman som brukar byta åt pappa hade inte tid. Men de bytte på hans andra bil i går. Så imorgon kl tre ska jag träffa pappa för däckbyte.

  

Pratade med Christine, allt var bra med henne. Johan var o jobba.

  

Ringde till Mia o pratade ganska länge, det var ett tag sedan vi pratade med varandra.

  

Jennie kom hem ifrån jobbet.

  

Har fortfarande inte fått de nya kanalerna TV4 Guld och TV4 Komedi.

Ringde till ComHem igår innan jag åkte till jobbet och de hoppas att de ska komma igång under helgen.

Min favoritserie för länge länge sedan, i slutet på sjuttio o början på 80-talet ska börja gå. Den heter Hemliga Armen. Ullis o jag har längtat efter att den serien ska gå i repris ända sedan dess.

  

Och nu så är det helt mörkt på alla digitala kanaler.. hmm, men jag har ljud.

Ringde till Maria men hennes fungerar som det ska för Ronja satt o titta på Emil i Lönneberga på 1:an. Irriterande.

  

Ringde till Ullis, hon har tänkt sig att spela in Hemliga armen. Hon hade tänkt ringa mig senare ikväll, när hon såg att den skulle gå igen. Fick rådet av Ullis att göra digitalboxen strömlös ett tag så kommer säkert kanalerna tillbaks igen.

  

Provade att ringa ComHem igen men de hade stängt 18.

Drog ur sladden och sedan så fungerade kanalerna igen. Fast inte Guld o Komedi, de har fortfarande problem med de utsändningarna.

  

Maria ringde, pratade en stund.

  

La mig i ett bad och gjorde mig sedan i ordning för att åka till jobbet.

Skjutsade Jennie till Anna, de skulle kolla på film. Sedan så åker hon därifrån till jobbet imorgon. Åkte sedan till jobbet.

  

Kommentarer
Postat av: Bim

http://bim.blogg.se/061106165952_utmanad.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback