Måndagen 13/11-06

Glömde skriva att fibromorsan var här o fika på em igår. Hon kom när Jennie höll på att baka. Så hon hann aldrig smaka av den.

Men fibromorsan ringde när jag var på väg att hämta Jennie från jobbet inatt. Så hon kom hit och så åt vi paj och drack te - mitt i natten*ler*.

Pajen var väldigt god.

    

Sedan la jag mig o läste o sov någon timme innan pappa ringde strax före fem imorse.

Mötte upp pappa i Huddinge. Åkte ut till Ekerö o lämnade av honom där han skulle hämta upp sin maskin. Och sedan hem igen.

Kom hem vid halv sju, läste en stund o sov till klockan tolv.

   

Spenderade i stort sett hela dagen o en bit in på kvällen i telefon. Ringde runt till kompisar o sa att jag ska ha en liten fest i alla fall nu när jag fyller 40. Vilket vissa har tjatat om att jag ska ha. Och har sagt; att om jag åker utomlands så kommer jag ändå inte undan. Hmm!

Så det blir fest men de som vill ha alkohol får ta med sig egen.

   

Satte o fyllde i ett frågeformulär jag fick av en kompis för ett bra tag sedan på mailen.

   

Spelade in Prison Break, ska titta på det med Jennie när hon kommer hem från jobbet.

   

Maria hade nedräkning på MSN till midnatt….

När klockan slog tolv så spelade hon lite födelsedagslåtar för mig. Anita ringde strax efter och grattade mig, pratade en liten stund sedan skulle hon gå o lägga sig igen. Frågade inte men antar att hon ställt klockan för att ringa mig.

   

Har inte sett en enda grej på tv´n idag/ikväll. Kors i taket!!!!! Har bara babblat en massa i telefon. Tänk vad många filmer jag hade kunnat sett *ler*

   

När Jennie kom hem från jobbet la jag på Maria. Och sedan så tittade Jennie o jag på Prison Break.

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback