Måndagen 20- onsdagen 22/11-06 AO-grundkurs

Mån- ons var jag på grundkurs för nyblivna arbetsplatsombud. Det var verkligen intressant o givande.

Men det var jobbigt att gå upp kl 6 på morgonen.

Vi som gick kursen kom överens om två andra kurser som vi vill gå på tillsammans. Vi anmälde oss till de kurserna på en gång.

Det ska bli kul att ses igen.

Vi var en väldigt engagerad o pratig grupp *haha*

 

Hann knappt se Jennie under de här dagarna, hon sov när jag åkte iväg o när jag kom hem på kvällen hade hon åkt iväg o jobbat. Och hon kom hem när jag nyss somnat eller höll på att somna.

  

Tittade lite på tv o läste lite grann innan jag somnade må o tis.

  

Pappa o hans kompis Janne började med min bil i måndags o fortsatte på tisdagen.

  

På tisdagen kom en försändelse till Johan som skulle hämtas ut i Globens företagscenter.

  

Onsdag morgon så gjorde Maria o jag sällskap på t-banan till stan. Hon skulle träffa en kompis som skulle ner till Maria o hälsa på några veckor.

    

Så på onsdagen kom Johan förbi här och så åkte vi iväg till Globen o det var hans körkort som kommit. Jättefint!

Vi ringde till Pappagallo och beställde pizza för att fira, på vägen dit passerade vi Maria; Ronja o Tindra och Marias kompis + barn utanför pizzakiosken. Vi vände så Johan fick visa sitt körkort för de. Han gick även in till Johnny (pizzakioskens ägare) och visade upp körkortet.

  

Johan o jag gick upp till Cattis o lånade hennes 120-säng o bar ner den.

Min kusins dotter ska komma o vara hos oss i tre veckor. Fast det blir fyra veckor för en vecka ska hon vara hemma o plugga. Hon ska praktisera i Stockholm.

Sedan skjutsade jag Johan till Älvsjö, han skulle hoppa på samma tåg som Christine satt på, så de fick sällskap hem.

 

Pratade med pappa i telefonen , de ska fortsätta med bilen imorgon. Idag var Janne upptagen.

  

Gick upp till Cattis o babbla en stund.

  

Strax efter jag kom ner så kom Jennie hem från jobbet. Satt o prata med henne en stund o sedan så tittade vi på avsnitt 6-9 av Mäklarna på nätet. Jag somnade när det var en kvart kvar av sista avsnittet. Gick upp o gjorde mig i ordning för att lägga mig i sängen. Var supertrött efter att ha gått upp i ottan hela veckan. Somnade väl vid tre ungefär.

 

Kommentarer
Postat av: An2n

Yo! Jag och tjejen är på g att flytta in i dina hoods, jag såg att du beställde från pappagallo. Krubb alltså. Vi diggar krubb - fett!
Så vi e kinda wuondering, vilket ställe är softast?
Tack!

2007-03-02 @ 20:23:07
Postat av: finkan

--An2n-- Pappagallo har väldigt god mat. Fördelen med Pappagallo är att de har hemkörning. Sedan finns Trevi, som ligger i C, de har också god mat. Finns andra ställen häromkring också som har god mat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback