Måndagen 6/11-06

Blev kvar en stund på jobbet o pratade med chefen imorse.

  

Tittade på Starsky and Hutch en stund när jag kom ifrån jobbet innan jag somnade.

  

När jag vaknade så hann jag precis säja hej då till Jennie som skulle iväg till jobbet. Vi hinner knappt ses just nu. När jag kommer hem så sover hon o när hon drar till jobbet så sover jag. Men det är bara inatt kvar sedan så har jag semester i några veckor. Skönt!

 

Det blir däremot en hel del möten och utbildningar för mig nu när jag är arbetsplatsombud. Men det ska bli kul.

  

Tittade klart på Starsky och Hutch, den var ok.

  

Ringde till Maria och pratade en stund.

   

Fick en inbjudan för arbetsplatsombuden i Bromma till mat o dans med instruktör*ler*, den ska vara i december. Tyvärr jobbar jag då, men funderar på att ta ledigt den natten.

  

Tonade håret.

 

Åt skinkmackor medans toningen satt i.

  

Gjorde mig i ordning för att åka till jobbet. Spelade in Prison Break.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback