Onsdagen 15/11-06

Idag blev det mest en massa telefon prat ang min fest på lördag och vilka låtar vi ska ha.

Maria ska bränna ner musik som vi ska spela i DVD´n. Hon bränner de som mp3-or.

Hittar inte min sladd som jag brukade ha mellan stereon o datorn. Hade tänkt använda den.

Misstänker att Johan fått den med sig. Han ska kolla upp om han har den.

Ringde Per för att höra om han någon sladd vi kan använda mellan DVD´n o stereon.

Tyvärr så fungera inte mp3-or i stereon.

Och jag har ingen lust att ha bärbara framme. Och Jennie´s dator har ingen virusskydd, men hon skulle fixa det. Men då måste vi ändå ha en sladd.

 Aaa, det löser sig.

     

Jennie åkte o jobba kväll igen.

    

Dagen gick fort.

Inte en film eller någon tv på hela kvällen förrän efter jag hämtade Jennie på jobbet.

     

Vi tittade på Grey´s anatomy och Ugly Betty på natten. Sedan gick Jennie o la sig. Jag tittade på de två avsnitten som gått av Ondska. Ganska intressant men hemskt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback