Onsdagen 8/11-06

Läste lite innan jag somnade och på fm när jag vaknade läste jag klart Jeannette Walls ”Glasborgen”.

  

Ersta –sjukhus ringde mig o ställde in tiden jag hade idag på Mag o tarm. Fick ny tid i början på december.

  

Såg att barnens farmor ring medans jag sov. Ringde upp men fick inget svar.

  

Ringde Anita, äldsta dottern svarade. Anita hade jobbat igår kväll o låg o sove.

  

Ringde Ullis o pratade en stund.

   

Tittade en Columbo-film som jag spelade in inatt.

   

Maria ringde, pratade en stund.

  

Jennie o jag tittade på 1:a avsnittet av Hemliga arme´n som jag spelade in i söndags.

  

Johan ringde, de har varit o hämtat nycklarna till lgh och så tog de med lite saker dit.

  

Jennie o jag gjorde sällskap till C. Var förbi soprummet på vägen. Jennie åkte till jobbet och jag lämnade in böcker på biblioteket. Handlade cigg o hämtade ut paket. Var in på Smarties o köpte ett nytt hänglås till Jennie. In på Vivo o köpte mjölk mm.

Gick o plingade på Maria på hemvägen men hon var inte hemma.

  Paketet som jag hämtade ut var fyra st DVD´s som man fick gratis med bärbara datorn. Det var ”The perfect man”, ”sex, love and lies”, ”evilenko” och Backpacker 3.   

Tittade på Grey´s anatomy från igåroch så tittade jag på Gothika som jag spelade in häromdagen, den var jättebra. Köpte den filmen förut men den har fått fötter, hittar den inte…

  

Barnens farmor ringde, deras farbror m fru kommer hit från Finland på måndag över dagen så hon undrade om vi var lediga och kan träffa de. Ska höra med Jennie o Johan om de kan då.

  

Åkte o hämtade Jennie, Maria följde med för hon var sugen på cheeseburgare.

  Jennie hittade Gothika i sitt rum.



Jennie o jag tittade på Amy´s orgasm, den var ok..

                 

 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback