Tisdagen 14/11-06 Jag 40 år o mamma 63 år

Jaha, då är man 40. Mamma fyller också år idag. Hon blir 63.

  

Jag, Jennie o Maria åkte till Farsta. Köpte mig lite nya näspluttar och en ny tröja och en klänning. Fast klänningen fick jag av Jennie i födelsedagspresent.

Köpte en tårta på Coop.

Brukar göra tårta själv men idag så blir det en köpetårta. Inte varje år man fyller 40direkt.

  

Hem, dammsög av det värsta och fixade i ordning mat. Skönt att slippa göra tårta faktiskt..

  

Fick blommor från blomsterbud 2 ggr. Ena var ifrån grannen, den andra från min kusin. Fick ett födelsedagskort från min moster m 4:a trisslotter i. Vinst 50:- på en lott.

   

Jennie var tyvärr tvungen att åka och jobba och samma med Johan. Så ingen av de var hemma…. Per har ryggskott så han kunde inte röra sig. Hoppas han kan komma på lördag.

   

Strax före sex kom Maria, Ronja o Tindra. Strax därefter så kom ma o pa.  Åt, fikade o öppnade paket. Vi firade pappa, mamma , mig och fars dag på samma gång.

   

De blev kvar till nio. Per ringde strax efter de åkt o grattade mig.

   

Pratade med Maria i telefon en massa.

    

Åkte o hämta Jennie från jobbet.

     

Kommentarer
Postat av: Bim

Grattis i efterskott på fyrtioårsdagen! :-)

Postat av: finkan

--Bim-- Tack!

2006-11-23 @ 21:19:34
URL: http://finkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback