Utmaningen

Eftersom jag har blivit utmanad av Bim så kommer här en liten lista: 



* 4 jobb jag har haft:
- Ekonomibiträde
- Personlig assistent
- Vårdbiträde
-  




* 4 filmer jag har sett flera ggr:
- En officer och gentleman
- Dirty Dancing
- Grease
- The Omen 



* 4 Städer jag har bott i:
- Graninge
- Uppsala
- Sollentuna (Häggvik)
- Haninge (Vendelsömalm) 



* 4 teveserier jag har tittat på:
- Kvinnofängelset
- Förhäxad
- Hemliga armen
- Falcon Crest 



* 4 favoriträtter
- Thailändsk mat
- Grillat
- Lasagne
- Pasta 




* 4 platser/länder jag vill besöka:
- Egypten
- Australien (för att träffa Ann)
-
  -



* 4 typer av websajter jag besöker dagligen:
- Dagenstv
- Nyhetstidningar
- Sökmotorer
- Filmtipset 




* 4 ställen där jag känner mig bekväm:
- På balkongen
- I sängen
- I badkaret
- I sängen 




* 4 jag utmanar (har bara en att utmana):

Qulan   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback