Fredagen 13/10-16

Höll mig vaken hela dagen.

 

Åkte med grannen till C o hämta ljusen som beställdes på Partylite- ljuspartyt som jag hade.

 

Ner till tvättstugan, lassade in tvätten o hem igen. Drack kaffe o packade upp ljus.

 

Syrran kom förbi med telefonen till mig, och följde med ner till tvättstugan.

Jennie kom ner med sin tvätt efter en timme.

Satt kvar nere i tvättstugan och fixade o donade lite med telefonen medans tvätten torkade.

 

Hem tittade på The Commander på tv och på film o pratade i telefon resten av kvällen

    

Kommentarer
Postat av: Syster

Du glömde att jag åt hos dig .. och sen att vi drack en drink ... aja baja ;-)

Postat av: finkan

--syster-- ja, man har ju bara ett huvud och det var väl upptaget. haha

2006-11-02 @ 16:38:53
URL: http://finkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback