Lördagen 28/10-06

Tittade på avsnitt 3-5 av Poliser innan jag somnade.

 

När jag vaknade tittade jag på det sista avsnittet av Poliser på svt´s sida. Så nu är jag ikapp både med Mäklarna o Poliser.

  

Prata i telefon med syrran, brorsan och ma o pa.

  

Mitt på dagen kom Jennie o Anna (trodde att de skulle komma hit imorgon bitti, för så skrev hon i smset som jag fick vid 5 imorse) de höll på att skrämma ihjäl mig, satt på balkongen när de kom så jag hörde de inte.

  

Låg i ett skumbad, verkar som om jag inte tål badskummet, fick prickar över hela kroppen men de kliade inte. Skumt!

  

Jennie o Anna lagade middag idag. De gjorde Indisk kyckling m ris och sallad blandad med yoghurt till. Smarrigt!

  

Var till C, köpte cigg och var in på Vivo och handlade lite. Skjutsade Jennie o Anna till en kompis i Myrängen. Sedan skulle de in till stan o spela biljard.

  

Mia ringde, pratade en stund med henne.

  

La in räkningar, fy. Månadens tråkigaste/ värsta göromål.

Ringde pappa, dags att betala räkningar åt honom igen.

  

Matade Cattis katter idag också.

  

Glömde skriva igår att Ullis ringde igår på fm, pratade med henne en stund.

  

Hämtade Jennie o Anna runt ett på natten, de åkte aldrig till stan. Släppte av Anna på vägen. Varningslampan för för lite bensin började lysa och pipa. Stoppade i 100:- men den slocknade inte ändå. Skumt, det är ju ändå ca 9 liter. Ska stoppa i mer imorgon, hade bara en hundring på mig.

  

Inatt är det dags att ställa tillbaks klockan en timme. Brukar göra det innan jag lägger mig.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback