Måndagen 23/10-06

Jennie o jag åkte till Kungens kurva. På vägen dit åkte vi förbi Niko, han brukar fixa min bil. Han skulle fundera på vad han kan tänka sig att ta för koppling o jobbet.

Jennie sprang in en snabb sväng på IKEA, hon köpte en till korg till hennes lilla expedit bokhylla.

Sedan vidare till Stadium o H&M, kollade bara runt, handlade inget.

 

Sedan var vi in på Willys o storhandlade.

 

Ringde till Speedy, de skulle ta 6500 för att fixa kopplingen. Inte klokt!! Och det är det definitivt inte värt att lägga ner på en nästan 20 år gammal bil.

Pratade med pappa, han o en kompis till honom ska kolla vad det kan var för fel, och ifall det är ngt som de kan fixa billigare själv genom att bara byta det som behövs. Hmm!

Ska ringa Niko imorgon o höra vad han tar.

 

Jennie åkte o jobbade o jag hämtade upp henne när hon slutade.

 

Jennie o jag pratade med Johan i telefon. Han ska skriva teorin imorgon bitti. Jennie förhörde honom lite grann. Han var faktiskt inte nervös alls.

 

Vi hurrade och sjöng för honom när klockan slog tolv. Han fyller 18 år. Otroligt vad tiden går fort.

  

Pratade med Maria i telefon. La mig o tittade på film som jag spelat in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback