Måndagen 9/10-06

Såg på ”Stay” med Jennie, mycket skum film. Jennie har sett den två ggr nu, hon tror hon ska ge den en 5:a. Jag har inte en aning…

 

Tittade sedan på ”European gigolo”, den var lite kul.

 

Gick till C och lämnade tillbaks filmerna före sex.

 

Sedan kom min syster hit o åt middag.

 

Maria o jag skulle åka till Johan o Christine för att Maria skulle ha sin kattbur som de lånade när de köpte kattungarna, och så ville Johan övningsköra lite men de ville se på Outsiders först.

 

Grannen ringde o sedan ringde en arbetskamrat.

 

Maria o jag åkte till Johan o Christine. Johan övningskörde en liten stund, runt Stortorp, Trångsund o Skogås. Sedan så gick vi in och gosade med kattungarna, de är så söta. Maria tog med sin kattbur hem.

 

Pratade i telefon o sedan så tittade jag på Prison break som jag spelade medans vi var borta.

 

Ska jobba imorgon natt så jag ska hålla mig vaken så länge som möjligt inatt.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback