Onsdagen 4/10-06

Hann gå igenom lite band under natten. Har tydligen lite glapp på scarten på videon i v-rummet. När jag har spelat in från digitalboxen så blir det svagt ljud men inte när jag spelar in analogt. Mycket skumt. När jag testade första gången för någon vecka sedan så blev det inget ljud alls när jag spelade in från digitalboxen, så det är ju en förbättring. Jag har tryckt fast scarten så den sitter inte löst..

Jag avskyr när det strular.
Har ju fortfarande ränder/störningar på vanliga datorn. Tror att det kan bero på digaitalboxen, de uppkom ju då den vart inkopplad. Måste ta tag i den biten också. Men vill ju vara helt säker på min sak annars så får jag betala för att tidigare hyresgäster har varit  o pillat på UPC`s kablar

 

Läste lite i ”Jag vill ha en egen måne”, boken om Ted Gärdestad

 

Jennie åkte in till stan med en kompis på em, hon ska shoppa lite, sedan ska hon sova hos kompisen inatt.

 

Pratade i telefon en hel del under em o kvällen.

 

Satt en stund på motionscykeln men är fortfarande lite öm under fötterna så det blev ca 10 min. Men bättre än ingenting*ler* Thaitrainern är inte att tänka på det gjorde ont.

Jobbade ju fre-mån, det gjorde ju inte saken bättre och fötterna använder vi ju hela tiden. Låter ju väldigt fjantigt att vara hemma för att man har ont under fötterna, men en kollega var faktiskt hemma för skavsår en gång., så varför inte. Men min ekonomi tillåter inte det…

 

Mera tv fast på nätet, kollade Mäklarna del 2 och Poliser del 2 på svt.se.

 

Låg i ett bad och läste ut Ted Gärdestad boken. Tonade håret, det blev Chestnut brown,

 

Ringde till syrran medans toningen satt i.

Sedan ringde Christine så jag pratade med henne och sedan Johan en stund, allt var bra med de.

 

Tittade på ”Irländska hjärtan” m Pierce Brosnan, den var bra

 

Ska försöka komma i säng i vettig tid inatt. Ska ju vara på Bromma stadsdelsförvaltning kl 11 imorgon -pigg o utvilad-  tänkte jag.

      

Kommentarer
Postat av: Bim

Jag håller med dig... Jag avskyr också när det strular... Som vårt Internet nu för åttonde dagen i rad... :-(

Postat av: finkan

-- bim-- ja och strular en sak så brukar flera grejer strula på ett eller annat sätt

2006-11-02 @ 16:33:38
URL: http://finkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback