Söndagen 1/10-06

På planeringsdagen i onsdags så frågade jag varför vi inte fått ngt erbjudande om bad/gymkort i år. Men högsta chefen sa att vi fått det. Men flera höll med mig.

I fredags när jag kom till jobbet så låg erbjudandet i våran nattlåda.

På måndag så höjs kortet till 1500, och tom idag kostar det 1200, så därför höll jag mig vaken för att kunna åka till Högdalshallen när de öppnar idag.

Skaffade kortet.

 

Åt lite, pratade med Jennie en stund o så kollade vi på The 4400, förra söndagens avsnitt som jag hade inspelat. Somnade ifrån när det var tjugo minuter kvar.

 

När jag vaknade hade Jennie åkt iväg till jobbet.

Tittade på slutet på The 4400 och sedan på en film med Jane Seymore som jag spelat in, Jakten på det förflutna. Den var bra och tårdrypande..

 

Pratade i telefon o lite dator, sedan ett bad innan det var dags att åka till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Bim

Vi betalar 120:- i månaden för gym/pass/bad.

Postat av: finkan

--Bim--, samma här

2006-10-04 @ 04:03:12
URL: http://finkans.blogg.se/
Postat av: Bim

Okej

2006-10-04 @ 20:18:44
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback