Söndagen 15/10-06

Sov halva dagen sedan så kollade jag lite på film(som vanligt).

 

La mig i ett bad.

 

Sedan så åkte jag iväg för att hämta upp Jennie från jobbet. Hon skulle sluta fem, men jobbade för fullt när jag kom. Det var så mkt folk så hon behövdes fram till halv sex.

Plockade upp Maria i Svedmyra. För vidare färd mot ma o pa i Haninge.

Åt middag. Kyckling med skinka omlindat + ris  o sallad, recept som Pelle -kocken på tv(min Pelle*asg*) hade gjort häromdagen. Det var jättemumsigt.

Åkte o hämtade upp Johan från hans jobb strax före nio. Åkte sedan o tankade bilen. Fick bensin av pappa..

 

Jennie o jag såg på Medium från i torsdags. Sedan så satt vi o prata en hel del.

 

Pratade en del i telefon också.

  

Satt uppe hela natten. Tittade på ”School of Rock”, den var jättebra. Och så på ”The Hostages”, den var också jättebra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback