Söndagen 8/10-06

Pratade med syrran halva natten o mer därtill.

 

Jennie´s kompisar sov utspridda; två st i Jennie´s rum , en i soffan i v-rummet o Jennie i soffan i Johan´s rum. Fast fom nu så byter jag namn på rummet till ”lilla rummet”.

 

Tittat på inspelade band o pratat i telefon om vartannat hela dagen.

 

Jennie åkte till jobbet o hennes kompisar åkte hem.

 

Såg på en film som Jennie hyrde igår, den var jättebra, ”Final destination 3” en klar 4:a på filmtipset.

 

Jag gick till C med syrran o hennes barn. Lämnade tillbaks filmen

 

Tittade på ”Cradle to the grave”, den var bra

 

Ronja ringde, hon hade klippt luggen, eller rättare sagt syrran hade klippt luggen på henne o Tindra. Blev inspirerad och klippte mig jag med - har funderat på det i några veckor - det har blivit alldeles för långt. Klippte upp håret och på längden så tog jag 10 cm. Det behövdes verkligen, det var så torrt o sprött, speciellt bak. Nu blev det en frisyr igen.

Jennie ska få jämna till bak om det behövs sedan.

 

Tittade på ”Fäst vid dig” på 3:an, den var bra.

 

Pratade i telefon med syrran o sedan med en kompis.

 

Jennie ringde när hon slutade så jag åkte o hämtade henne.

 
Pratade med syrran ännu en gång o sa gonatt*ler*
 

Sedan så tittade Jennie o jag på The 4400 som jag spelade in tidigare på kvällen.

    

Kommentarer
Postat av: Bim

Jag tyckte också att "Final Destination 3" var bra. Men det var ettan och tvåan också. Du pratar otroligt mycket i telefon! Och du tittar otroligt mycket på teve och film! Där är vi olika! ;-) Annars tycker jag att vi verkar att vara rätt så lika! ;-)

Postat av: finkan

hihi, ja det tycker jag med. Har blivit mindre o mindre av läsning. Läser nästan bara innan jag somnar just nu. Fast idag har jag läst i några omgångar.

2006-10-18 @ 00:53:18
URL: http://finkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback