Lördagen 30/9-06

Dottern jobbade inatt o kom hem efter mig, hon fick jobba längre än planerat.

Satt o pratade en stund på morgonen innan vi la oss för att sova. Vi vaknade väl ungefär samtidigt efter ca 5 timmars sömn.
Åt och sedan gjorde dottern sig iordning för att åka til en kompis som fyller år.

Själv så låg jag o titta på band som jag spelat in, bla The Commander som är en brittisk serie. jättebra.

Pratade lite i telefon, satt vid datorn sedan gjorde jag mig iordning för att åka til jobbet igen.

Kommentarer
Postat av: Bim

Sover du alltid bara fem timmar? Eller sover du olika mycket?

Postat av: finkan

--Bim-- jag sover oftast fem timmar ibland kan det bli sex timmar. Om jag inte är sjuk då sover jag mest hela tiden

2006-10-04 @ 04:00:25
URL: http://finkans.blogg.se/
Postat av: Bim

Jag sover alltid sex timmar. Om jag inte mår bra så sover jag mer.

2006-10-04 @ 20:17:45
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback