Söndagen 24/9-06

Blev inte av att jag la mig, strax efter jag la in bloggen så loggade en gammal jobbarkompis in på MSN. Hon flyttade hem till norr för ca 1 år sedan. Så jag fastnade med henne.

Hon jobbade i natt på ett äldreboende i hennes grannby.

Det var roligt att höra av henne, hon har inte varit ute samtidigt som mig på MSN på länge.

 

Jennie o Anna hade varit inne i stan och spelat biljard bla.

 

Sedan så fastnade jag framför tv´n i v-rummet och tittade på en film på tv400, med tvillingarna Olsen. Den var ganska charmig. Den slutade 04,50. Jennie tittade med mig, medans Anna låg i soffan o sov*ler* 

Jag tyckte att handlingen o filmen var väldigt bekant men trodde det var någon liknande film jag sett, men jag hade sett den förut och tom betygsatt den på filmtipset.

Dåligt minne*flinar*

 

När jag vaknade idag så la jag mig i ett bad i ca 2 h. Läste ut boken som jag knappt läst i på en vecka; Susannas flykt av Diane Chamberlain. Den var bra.

 

Dator o telefon på em, Och en sväng till soprummet.

Jennie o Anna gick en sväng till centrum  o handlade frukt.

 

På kvällen så tittade vi på den serien Mäklarna m Kjell Bergkvist. Jag gillar honom, den var ganska bra.

Den är inspelad här i Hagsätra.

Tittade sedan på S.W.A.T, hade sett ungefär hälften förut, hade den på datorn och den var säkert i två delar och jag glömde antagligen att se del 2 eller också så somnade jag., den var bra.

Tittade på Angelos hämnd med Sylvester Stallone som jag spelade in igår, ganska bra.

 

 Satt och kastade runt kanten(den hade fransat sig) på min Nefertiti kudde som jag har broderat. Började sy ihop den. Samtidigt som jag tittade på tv´n

 

Mycket film och telefonpratande blev det idag.

 

Jennies kompis Anna ska sova över idag också, de var bänkade i v-rummet själv så gick jag in i mitt sovrum efter att vi tittat på Mäklarna tillsammans.

 

Tack än en gång Maria för att du hjälpte mig fixa ljudet på min bärbara…*flinar*

i fredags.

 

Det är jobbigt när man har läst ut en bok, det är svårt att bestämma sig för vilken bok man ska börja på, speciellt om man har läst en riktigt bra bok.

Har några böcker som jag lånat av min syster, kanske ska ta o läsa någon av de. Hmm

       

Kommentarer
Postat av: Bim

Håller med dig att det är svårt att välja en ny bok att läsa! Jag har så otroligt många köpta nya böcker att läsa, så jag har jättejobbigt att välja!

Postat av: finkan

--Bim, samma här, har hur mycket böcker som helst som ligger o väntar, osm jag har köpt;). Fick en flyttkartong med böcker av min bror också.

2006-09-28 @ 13:08:18
URL: http://finkans.blogg.se/
Postat av: Bim

Det är ju roligt att ha många att välja mellan! Men svårt! ;-)

2006-09-29 @ 21:26:43
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback