Måndagen 9/4-07

    

Vaknade när Johan ringde på fm, de fråga om de fick låna bilen för att åka att besöka en person på sjukhus.

     

Hämtade upp de i Älvsjö, blev hemskjutsad och de åkte iväg.

     

Tittade lite på film o pratade i telefon under dagen.

    

Jennie jobbade idag också. Tre dagar med storhelgstillägg för henne. Jag fick storhelgstillägg i torsdags natt.

   

Johan o Christine kom strax före sju, vi packade bilen full med grejer som skulle till Maria, var förbi henne en sväng sedan så släppte jag Johan o Christine vid pendeln i Huddinge.

  

Nu så har jag suttit o lagt över bilder från kameran till datorn o skrivit bloggar för flera dgr bakåt.

   

Dags att titta på tv, jag ska inte titta på Prison break idag. Jag spelar in det för jag ska se på ? I mördarens spår? istället. Och dessutom så har inte Jennie tid att titta på tv´n för hon ligger efter med pluggandet. Hon har jobbat i tre dagar och så var hon ute i fre och igår kväll så blev det inget pluggande för henne heller för då var vi ju hos ma o pa. Och så jobbade hon förra helgen tom mån.

Hennes skola är på distans så hon behöver inte iväg till skolan utan allt görs över internet.

Hon ska jobba varje helg framöver.

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback