En liten lista med värdelöst vetande om mig! ;-D


Blev utmanad av
Bim att göra en lista Och listor gillar jag *ler*



Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

3 st, + en jobbknippa med 2 nycklar o en nyckelbricka
Vilken svordom använder du mest?
Faan.
Äger du en iPod?
Nej.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Går nästan aldrig upp med klockan.
Hur många resväskor äger du?
Tre stycken tror jag.
Var köper du dina matvaror ifrån?
Willys och Vivo.
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Jag fotograferar mycket hellre än är med på bild.
Vilken var den senaste filmen du såg?
"Geourgeous"  med Jackie Chan
Har någon av dina vänner barn?
De flesta.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror på hur mycket jag vann. Först skulle jag se till att bli skuldfri. Vann jag massor så skulle det bli både nya möbler, ny bil(Audi A4) o resor för mina nära o kära. Spa-besök mm
Har någon någonsin kallat dig lat?
Nja, inte vad jag kommer ihåg. Men jag är väldigt bekväm av mig
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Ingen alls. Lyssnar mest på radio både hemma o i bilen. Ibland på musik i datorn.
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Dricker inget av de. Mjölk i kaffet är däremot ett måste.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej, det tror jag nog inte.
Använder du huvtröjor?
Bara såna med blixtlås hela vägen fram.
Kan du vissla?
Ja, fast inte speciellt bra.
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nja, några minuter som längst när jag var tonåring.
Vem var den senaste som ringde dig?
Min pappa.
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ja, absolut.
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, det som fanns då. Typ Kalle Anka på julafton... Och sommarlovsmorgon, jul o sportlov mm
Hur många syskon har du?
En lillebror och en lillasyster.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Ferdinand (kunde i alla fall)
Äger du några band-t-shirts?
Nej, men har haft bla AC/DC i tonåren
När flög du senast?
i Juni, hem från Turkiet.
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Fyra stycken
Läser du för skojs skull?
Ja, jämt!
Pratar du några andra språk?
Engelska, och lite lite tyska
Diskar du din egen disk?
ja
Har du gråtit offentligt?
Inte vad jag kan komma på
Har du en stationär dator eller en laptop?
Både stationär o laptop

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, jag älska ratt lära mig nya saker

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Nej, inga tatueringar. Men har hål i näsan och sex hål i vänster öra o tre  i höger öra
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, det är inte nödvändigt.
Kan du kasta macka?
Ja.
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Ja, varför inte!?
Har du en blogg?
Ja, det är väl där du läser det här!? ;-D
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Hade inget favoritämne?.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor, kärleksfull, rättvis.
Gillar du din boendesituation?
Ja , jag trivs bra.
Vilken är din favoritfrukt?
Hallon och bigarråer.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, men fett, magen tål inte fett så bra
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
41.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, jag tycker det är jobbigt när folk särskriver och gör många stavfel
Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
 Hmm, tror det var en arbetskamrat? 
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Inte en aning
Gillar du senap?
Ja, stark senap
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Aldrig i livet!
Sover du på sida, mage eller rygg?
På magen
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej, men från Tradera.
Tycker du om att krama folk?
Älskar att krama de jag tycker om.
Skulle du säga att du är trendig?
Nej, inte speciellt.  
Äger du en digitalkamera?
Ja, två. En stor avancerad kamera och en liten enkel kamera som jag köpte i våras.
Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Jag skulle tacka nej.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Har ingen favorit i Star Wars. Är inte förtjust i de filmerna
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Verklighetsbaserade böcker. Kan inte komma på någon speciell just nu.
Tycker du att du är attraktiv?
Vilken fråga? Ja i vissa speglar *ler*
Vad är du allergisk mot?
Ingenting. Men är luktkänslig och mögelkänslig.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej, det får jag inte.
Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Jennie och Johan såklart! (För de gör de ju!)
Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
..ut djuren ur stallet. Bland boskapen återfinnes, något ovän-  "Annars dör man" av Ulf Durling
Vad har du på dig?
shorts, rosa linne, trosor, behå.
Vad var den senaste musik du lyssnade på?
"Part of me" med Korn.

Och nu utmanar jag alla som känner sig barnsliga att också göra den här listan! Ni som gör den kan väl skriva det i mina kommentarer så går jag in och läser den.  

Kommentarer
Postat av: Bim

Kul att du också gjorde listan! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback